wtorek, 21 sierpnia 2012

I never thought....

Nigdy nie sądziłam ,że w sklepie dla dzieci znajde cos dla siebie a tu proszę ! Od dawna szukałam bejsbolówki, bylam na nia poprostu chora. A tu w Reserved Kids znalazlam idealna bejsbolowke ! Od tego dnia jest ciuchem numer jeden w mojej szafie, dlatego postanowilam wam ja zaprezentowac. Dzisiaj nie musialam dawać jakis dodatkow gdyz sama bejsbolowka nadaje tej stylizacji charakter. A wy gdzie znajdujcie wasze dlugo wymarzone ciuszki ? :) Na jednym ze zdjec moj brat ale takze fotograf :] bluzka F&F/ bejsbolówka Reserved Kids/ spodnie/trampki

5 komentarzy:

  1. fajna stylizacja , jak poprzednia . Ja też kupuję rzeczy w rezerwed kids . Kupiłam tam ostatnio bluzkę z bambi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja, również często zakładam bejsbolówkę :P zapraszam do siebie : magmons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie teraz jak bardziej się przyglądnęłam to rzeczywiście widzę znajome miejsca :) powodzenia w prowadzeniu bloga ! :)

      Usuń
  3. Fajna stylizacja :).
    Zapraszam do mnie http://tocolubiejuliett.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń